شهریورو عشق است ..

ilove you

seni seviorom

من یک شهریوری هستم من میبینم و میشنوم اما به سادگی از آن نمیگذرم... از من خرده مگیر اگر کم میگویم" صدها فکر در سر میپرورم "... من بیهوده سخن نمیگویم اما هر آنچه میگویم از دل است؛آن را باور کن... من یک شهریوری هستم ، بلند پرواز و منطقی ... من در راه رسیدن به هدف از مسیر لذت میبرم... من یک شهریوری هستم، حسودم در عشق... دلم زود میشکند بدان.... من دوستان زیادی ندارم اما اینهایی که دارم تمام دارایی من هستند... --- نمیتونی از دل یه شهریوری بریُ دوباره برگردی! تو فقط میتونی برای همیشه بمونی، یا برای همیشه بری(صرفاً جهت اطلاع)

نظرات شما عزیزان:

احسان
ساعت21:34---11 شهريور 1394
وبلاگ با حالی داری

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 25 تير 1394برچسب:,ساعت 19:43 توسط ßHÄDÏ|


آخرين مطالب

Design By : Pichak